Авточасти MAZDA 323 и аксесоари
Открийте евтини оферти за аксесоари MAZDA 323
- Общ брой произведени модели 16
- Модели произвеждани в момента -
- Първа версия на модела 323 I (FA)
- Първа година на производство 1977
- Двигател монтиран на първата версия 1.0, 1.3
- Общ брой версии на двигателя 147
- Двигатели произвеждани в момента -
- Моделът с най-висок брой версии на двигателя III Хечбек (BF)
- Макс. Мощност [KW] 136
- Мин. Мощност [KW] 33
- Макс. Мощност [K.C.] 185
- Мин. Мощност [K.C.] 45
- Макс. Цилиндри 6
- Мин. Цилиндри 4
- Макс. Капацитет на цилиндъра (cc) 1998
- Мин. Капацитет на цилиндъра (cc) 985
- Макс. Обем на двигателя 2.0
- Мин. Обем на двигателя 1.0
- Обем на двигателя 1.0, 1.1, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0
- Тип двигател Ото, дизел
- Тип задвижване задвижване на предните колелета, задвижване на задните колела, на всичките колела
- Тип каросерия на автомобила купе, хетчбек, комби, седан
- Имена на модела в други страни 323
- Най-често сменяни консумативи Спирачни накладки, Маслен филтър, Въздушен филтър, Спирачни дискове, Филтър купе, Моторно масло, Горивен филтър, Чистачки за кола, Амортисьори, Запалителни свещи
- Популярни размери гуми 175 65 r14, 185 65 r14, 195 55 r15, 195 60 r15, 195 50 r15

MAZDA 323 - оценки и отзиви
Автомобилите Mazda 323 са произвеждани от 1977 до 2003г. Колите са правени в Япония, Южна Африка, Зимбабве, Колумбия, Нова Зеландия, Мексико, Тайланд, Китай, Филипините и Иран. Моделът е получавал различни имена в зависимост от пазара, където се продава: Familia и Lantis в Япония, Allegro в Колумбия, GLC (Great Little Car) и Protegé в Северна Америка. Думата “Astina” е добавена към името в Австралия, Нова Зеландия и Южна Африка. В Азия,Океания, Южна Африка и някои страни от Латинска Америка колата е продавана като Ford Laser и Ford Meteor. От 1989 до 1994г. е продавана и като друга марка също - Eunos 100. През 1980г. моделът е спечелил титлата „Кола на годината в Япония“ и също е така станал „Кола на годината“ според австралийското списание “Wheels”.
История на автомобилите Mazda 323
Общо шест поколения и четири обновени версии от модела са представени. Първото поколение, FA4, е представено във версии на хечбек с 3 и с 5 врати и комби. Автомобилите имат задно задвижване на колелата. През 1980г. е започнало производството на второто поколение, BD. Към гамата от каросерии предлагани по-рано е добавен Mazda 323 седан. Тези коли са били първите след модела R130, които имат предно задвижване на колелата и са водели продажбите сред японски автомобили в Германия.
През 1985 е започнало производството на поколението BF. То е включвало коли със задвижване на предните колела и със задвижване на всички колела DOHC (Double OverHead Camshaft) с турбо двигатели. Дебюта на четвъртото поколение, BG, е направен през 1989. Автомобилите са произвеждани с бензинови двигатели с максимум 128 кс. и с дизелови двигател с 55 кс. А през 1993г. е разработен специален турбо двигател със 185 кс., като част от подготвянето за одобрение за участие в Световния Рали Шампионат.,
Поколението BA (BH в Япония) е разкрито през 1994г. на Парижкото авто изложение. Поколението включва хечбек с 3 и с 5 врати и седан. Моделът е започнал да изглежда по-модерно поради аеродинамичната си каросерия. Тези коли са били оборудвани с еърбези за шофьора и пътника за първи път в историята на модела.
През 1998г. е започнало производството на 323 BJ във версия на седан и хечбек с пет врати. Те са били коли със задвижване на предните колела с предлагано по избор задвижване на всички колела. Седанът е използван като служебен автомобил в полицейските управления в Сингапур.
Особености на обновените автомобили Mazda 323 BJ
През 2000г. е представено обновеното шесто поколение. Гамата от предлагани каросерии е останала същата: Mazda 323 седан и хечбек с 5 врати. Линиите на каросерията са станали по-плавни, радиаторната решетка е станала по-широка, а голямото лого на компанията е поставено в центъра ѝ. Фаровете са получили издължена форма със заострени ръбове. Предната броня е станала по-релефна, фаровете за мъгла са преместени отвъд решетката ѝ, лайсните са изчезнали от предната и задната броня.
Интериора на модела също е подложен на промени. Производителя е използвал нови материали за тапициране на купето, палитрата от цветове за тапицерията също е обновена. Освен това, колите са получили модерни аудио системи и дисплей вграден в централната конзола. Тези коли са се отличавали със сравнително големия си багажник. Обема му при хечбека е варирал между 356 и 1000 литра, а при седана е бил 416 литра.
Как да купите резервни части за Mazda 323 онлайн
Ще са ви нужни само няколко минути, за да купите компоненти от онлайн магазин Avtochastionline24.bg. Лесно е да се намерят подходящи спирачни дискове и накладки, маслени филтри, запалителни свещи и всеки друг компонент от нашия удобен каталог с резервни части за Mazda 323. За да поръчате е достатъчно да добавите продукти в пазарската кошница, да въведете личните си данни и да изберете начин на плащане. Станете клиент на онлайн магазин Avtochastionline24.bg още сега, за да поръчате резервни части от известни марки бързо и евтино.
Онлайн магазин за авточасти Мазда 323
-
Най-добрите цениAvtochastionline24.bg Ви предлага автомобилни резервни части с най-добро качество на атрактивни цени.
-
Спестявате от доставкатаБезплатната доставка в рамките на България важи за поръчки, които надвишават 360 BGN, с изключение при поръчване на обемисти артикули, обменни части или гуми.
-
Огромен изборВ момента предлагаме на нашите клиенти над 1 000 000 резервни части за коли.
-
Бърза доставка
Метод на доставка
-